Слайд-шоу

Зовнішня реклама, виготовлення зовнішньої реклми, виробництво зовнішня реклама, вивіска, виготовлення вивісок, рекламні вивіски, вивіска ракламна,вивіски таблички, вивіски магазинів, виготовлення інтер`єрної реклами, металеві вивіски, виготовлення літер, світлові короба, лайтбокс, лайтбокси, логотипи, банер, банери, брандмауер, брандмауери, об`ємні літери, виготовлення банерів, виготовлення брандмауерів, виготовлення лайтбоксів, виготовлення логотипа (Київ, Україна).
















Тематичні статті

Зовнішня реклама
Біля витоків

Сьогодні досить складно уявити міське життя без зовнішньої реклами. Та й згадати часи, коли на вулицях і проспектах не було рекламних вивісок і плакатів, просто неможливо, адже це було дуже давно - не одне тисячоліття (!) назад.

Ще в ХIV столітті до нашої ери існувала професія «глашатаїв», яка служила для повсякденного інформування великих скупчень людей в стародавніх містах. Крім загальної інформації про театральні та циркові вистави, прибуття в місто послів, вшанування полководців, про вироки і страти, глашатаї часто вимовляли суто політичні заклики. Крім того, культурологи відносять до первозданних рекламних текстів вигуки торговців на ринках з метою залучення покупців. Таким чином, реклама з'явилася саме в усній формі. Сам термін «реклама» походить від латинського reklamare - голосно кричати чи сповіщати.

Пізніше наші предки створювали своєрідні рекламні тексти та зображення на скелях, особливо неподалік від торгових шляхів (тобто вже тоді зароджувалися принципи вивчення оптимальних місць розміщення реклами, що на сьогоднішній день переросло в цілу індустрію).

Навіть не вміючи писати, люди створювали вивіски, які по праву можна вважати елементами зовнішньої реклами (так звана «реклама в місцях продажів»). Шевці вивішували біля своїх майстерень взуття, булочники - сніп пшениці, аптекарі і знахарі - баночки з мазями та зіллям. Ці атрибути привертали увагу перехожих і дозволяли максимально точно ідентифікувати сферу роботи цієї крамниці.

Як відомо, людство завжди вимагало двох речей: хліба і видовищ. Саме ці життєво необхідні складові рекламувалися в стародавньому світі. Якщо з хлібом і його похідними все зрозуміло, то як рекламувати видовища? Ось тоді-то в Римі і з'явилися настінні графіті, що зображували майбутні вистави та інші заходи. Так що розмальовані стіни в сучасному світі - це відлуння прадавнього мистецтва, яким досконало володіли наші предки. З часом розкидані по всьому місту графіті впорядковано на одній стіні, яка була спеціально для цього відведена (і навіть була розкреслена на рівні квадрати, щоб усім дісталося порівну). На таких стінах писали різного роду рекламні оголошення, створювали перші афіші і навіть розміщували новини! Всі тексти і картинки писали за допомогою жаринок, таким чином, зображення можна було легко стерти і оновити (сьогодні подібну оперативність має в своєму розпорядженні цифрова реклама на моніторах).

Середньовіччя принесло в зовнішню рекламу моду на ковані вивіски, які розміщували в тих же місцях продажу. Металеві конструкції виглядали не тільки добре, але й багато - в ті часи було дуже престижно мати таку вивіску на вході в свою крамницю або шинок. Сьогодні деякі власники закладів вдаються до цього стилю, оформляючи будинок «під старовину», і не програють, адже класика, як відомо, з моди не виходить.

Справжнім переворотом в історії (і не тільки реклами) став винахід першого друкованого верстата німцем Іоганном Гуттенбергом (1450 р.). Друкарям знадобилося близько 20 років, щоб почати друкувати на подібних верстатах не лише книги, а й рекламні плакати. Вважається, що перший з них був розміщений на дверях лондонської церкви і містив інформацію про молитовника. Далі друкована справа, а слідом за ним і друкована зовнішня реклама, поширюється по всій Європі. Плакати стають з кожним разом гарніші й цікавіші. Можна вважати, що саме в той час, щоб виділити свій плакат серед інших йому подібних, гравери і візарі (дизайнери і копірайтери) почали підключати фантазію і шукати нестандартні, креативні способи оформлення.

У ХVIII столітті афіші були широко популярні в Російській імперії і видавалися виключно державними друкарнями. «Бути в курсі всіх подій» в той час означало не тільки знати всі останні новини і плітки, а й добре орієнтуватися в майбутніх театральних постановках, виставах і балах - ці теми найчастіше піднімалися в світському суспільстві, тому читати афіші було практично так само важливо , як і Біблію.

ХIХ століття - століття великих відкриттів в науці і техніці. Саме в це століття в Америці після громадянської війни (1861 - 1865 рр..) виникає проблема «надвиробництва» (коли товарів занадто багато, а купівельні можливості обмежені) і слідом за нею з'являється маркетинг, покликання якого - продавати всі випущені товари. Маркетинг нерозривно пов'язаний з рекламою, тому саме в ХIХ столітті вона розквітає і стає більш виразною і різноманітною.

В 1897 році в Санкт-Петербурзі відбулася перша виставка афіш і плакатів (щось схоже на сучасні рекламні фестивалі та конкурси). Тоді на виставці було представлено понад 700 робіт з різних країн світу! Кожну з них по праву можна вважати витвором мистецтва, адже створювалися вони в основному художниками.

В той же час почали з'являтися красиво оформлені вітрини, продавці вивчали максимально вигідні способи подачі товару (мерчандайзинг на початковій стадії). Вважалося, що чим більше товарів виставити напоказ, тим багатше і солідніше магазин, навіть якщо на вітрині помістився весь його асортимент. Причому вітрини вже тоді почали підсвічувати - реклама повинна працювати цілодобово!

Вивіски стали більш цікавими - вони все так само безпосередньо зображували продукти та послуги, але стали красивіші, об'ємніші. Булочники більше не вивішували снопи пшениці, тепер вони виготовляли з дерева макети булочних виробів (найчастіше солодких кренделів). Така «вивіска» викликає безпосередню асоціацію з борошняною продукцією, але виглядає набагато привабливіше і апетитніше, ніж банальний сніп пшениці. Аналогічно шевці виготовляли об'ємні і великі чоботи, м'ясники - ніжки та стегенця, пральні та хімчистки прикрашалися рукавичками і т.д. Уже тоді з'являлися мережі магазинів, аптек, перукарень, коли один господар керував декількома однаковими закладами і відповідно оформляв їх в єдиному стилі.

Реклама стала заповнювати вулиці, будинки, дахи і взагалі кожен вільний куточок. Міста рясніли різноманітними вивісками з жерсті, скла та дерева, розписаними маслом. Вони ставали все більш різноманітними і не схожими одна на іншу.

Але справжньою епохою рекламної індустрії можна вважати ХХ століття. Найбільш швидко і якісно реклама розвивалася в США. Це й не дивно, адже саме ця країна вважається місцем народження маркетингу, який спричинив за собою бурхливий розвиток рекламної індустрії. Тому саме за океаном народжувалися все нові і нові способи візуальної комунікації, більшість з яких не втратила актуальності і сьогодні.

Нинішня зовнішня реклама дуже різноманітна, найбільше її скупчення спостерігається у великих містах, де максимально сконцентровано виробництво, розвинена торгівля та сфера послуг.

Сьогодні ми не перестаємо дивуватися творчості рекламістів, що поєднують не тільки вдалі тексти з оригінальним дизайном, але і неординарну форму, фактуру і спосіб подачі рекламного матеріалу. А починалося все з написів на скелях і вигуків на майданах...

Стаття надана редакцією журналу
«Наружка»
  www.signweb.com.ua

ТОВ "Трієнс" - Зірка Якості - Краще Підприємство України 2020.
ТОВ "Трієнс" - Лідер Року 2017 - Національний Бізнес-Рейтинг.
ТОВ "Трієнс" - Українська Народна Премія - Кращий Виробник Зовнішньої Реклами 2014 року.
сайт створений компанією создание сайтов