Слайд-шоу

Зовнішня реклама, виготовлення зовнішньої реклми, виробництво зовнішня реклама, вивіска, виготовлення вивісок, рекламні вивіски, вивіска ракламна,вивіски таблички, вивіски магазинів, виготовлення інтер`єрної реклами, металеві вивіски, виготовлення літер, світлові короба, лайтбокс, лайтбокси, логотипи, банер, банери, брандмауер, брандмауери, об`ємні літери, виготовлення банерів, виготовлення брандмауерів, виготовлення лайтбоксів, виготовлення логотипа (Київ, Україна).
















Опис продукції

Наддахові конструкції >>
Вивіски >>
Лайтбокси >>
Літери >>
Банери >>
Брандмауери >>
POS / POP продукція >>
Комплексне рекламне оформлення АЗС >>
Виставочні стенди >>
Стели >>
Інформаційні стенди >>
Акрілайти >>
Покажчики >>
Таблички >>
Куточки покупця >>
Виносні щити >>
Рекламне оформлення автотранспорту >>
Рекламне оформлення вітрин >>
Фірмовий стиль >>


Наддахові конструкції

Наддахові конструкції встановлюють на дахах будинків. Наддаховою конструкцією може бути вивіска, об`ємні літери, щит чи банерна конструкція.


Вивіски

Вивіски діляться на вивіски з внутрішнім підсвічуванням, з зовнішнім підсвічуванням та без підсвічування.

Вивіски бувають односторонніми та двосторонніми. Одностороння вивіска прилягає впритулок до фасаду.

Двостороння вивіска монтується перпендикулярно до площини фасаду.

Вивіски з внутрішнім підсвічуванням відрізняються одна від іншої за типом підсвічування:

  • підсвічування люмінесцентними лампами,
  • підсвічування світлодіодами,
  • підсвічування неоновими трубками.

Вивіски з зовнішнім підсвічуванням – вивіски з підсвічуванням за допомогою прожекторів.

Вивіски без підсвічування можуть бути плоскими чи об`ємними.

В якості лицьової поверхні вивісок використовуються наступні матеріали:

  • акріл,
  • ПВХ,
  • полікарбонат,
  • алюмінієва композитна панель,
  • алюміній,
  • нержавіюча сталь,
  • банерна тканина.

Зображення на лицьову поверхню вивісок наноситься методом пльоночної аплікації чи повнокольорового друку.

Також, зображення (літери, малюнки) може бути об`ємним чи площинним.


Лайтбокси

Лайтбокси – плафони з внутрішнім підсвічуванням. Слово «lightbox» з англійської мови переводиться, як світловий короб.

Лайтбокси бувають односторонніми та двосторонніми. Односторонній лайтбокс прилягає впритулок до фасаду. Двосторонній лайтбокс монтується перпендикулярно до площини фасаду.

Лайтбокси відрізняються один від іншого типом підсвічування:

  • підсвічування люмінесцентними лампами,
  • підсвічування світлодіодами,
  • підсвічування неоновими трубками.

В якості лицьової поверхні лайтбоксів використовуються наступні матеріали:

  • акріл,
  • полікарбонат,
  • алюмінієва композитна панель.

Зображення на лицьову поверхню лайтбоксів наноситься методом пльоночної аплікації чи повнокольорового друку.

Також, зображення (літери, малюнки) може бути об`ємним чи площинним.


Літери

Літери можуть бути об`ємними чи площинними.

Літери діляться на літери з внутрішнім підсвічуванням, з підсвічуванням відкритими неоновими трубками або світлодіодами, з зовнішнім підсвічуванням та без підсвічування.

Літери з внутрішнім підсвічуванням бувають наступних видів:

  • світиться лицьова панель літер,
  • світиться лицьова панель і торцева частина літер,
  • ефект «контражур» - світло падає на стіну ззаду літери, утворюючи світлову тінь по зовнішньому периметру літери на стіні будинку.

Літери з внутрішнім підсвічуванням відлічаються одна від іншої типом підсвічування:

  • підсвічування люмінесцентними лампами,
  • підсвічування світлодіодами,
  • підсвічування неоновими трубками.

Літери з зовнішнім підсвічуванням – літери з підсвічуванням за допомогою прожекторів.

Літери без підсвічування бувають плоскими чи об`ємними.

В якості лицьової поверхні літер використовуються наступні матеріали:

  • акріл,
  • ПВХ,
  • полікарбонат,
  • алюмінієва композитна панель,
  • алюміній,
  • нержавіюча сталь,
  • банерна тканина.


Банери

Банерами називають вироби з банерної тканини чи банерної сітки.

Банери можуть бути односторонніми та двосторонніми.

Зображення на банерну тканину / сітку наноситься методом повнокольорового друку чи пльоночної аплікації.

Банери монтують на металоконструкціях.

Банери підсвічуються за допомогою прожекторів.


Брандмауери

Брандмауери це вироби великих розмірів з банерної тканини чи банерної сітки. Великі розміри брандмауера потребують необхідності в виготовленні металоконструкції та кронштейнів по периметру брандмауера.

Брандмауери підсвічуються за допомогою прожекторів.


POS / POP продукція

Перед місцем продажу і в головних пунктах передбачаного маршруту для покупця розміщують покажчики та інформаційні конструкції.

Панель-кронштейни – конструкції, які прикріплені перпендикулярно до стіни будинку.

Тротуарна графіка – стікер (наклейка) з захищеною поверхнею, який наклеюється прямо на асфальт.

Виносні конструкції – в основному, штендери. Штендер – напольна конструкція, яка встановлюється безпосередньо перед входом в місце продажу або показує напрям до нього.

Крім штендерів, до виносних конструкцій відносять урни та напольні попільниці.

POS / POP матеріали, які розміщуються на вхідній групі – це, як правило, таблички «відкрито / закрито», стікери (наклейки) з розкладом роботи і надписами «від себе / на себе» або просто рекламні стікери (наклейки), постери (плакати).

Основна мета розміщення елементів POS / POP в торговельному залі – направити покупця до місця розташування товару. Для цього використовуються різні засоби POS / POP: покажчики, напольна графіка, воблери, стікери (наклейки), вимпели.

Світлові короби, гірлянди, мобайли (рекламні зображення, як правило, великого формату) і джумбі (об`ємні конструкції, які своєю формою нагадують товар, тільки збільшений в декілька разів) підвішуються безпосередньо над місцем розташування товару, привертаючи увагу.

В торговельному залі необхідно розміщувати POS / POP матеріали для того, щоб звернути увагу на товар: часи з логотипом, постери (плакати), світлові пано, інформаційні модулі з логотипами (наприклад, покажчики поверхів і торговельних зон), бодістенди (стойки з зображенням), дисплеї (демонстраційні стойки зі зразками товарів), шоукарди (підставки з зображенням).

Звернути увагу в торговельному залі до товару дозволяють світлові короби, пано, воблери (рекламні зображення, які кріпляться до полки, дисплею або стіни на гибкій ніжці), прапори, стікери (наклейки), стріпхолдери (тримачі товару), некхенгери (ярлики на шийках бутилок).

Якщо дозволяє простір торговельного залу, то товар краще виставити на дисплеях, в холодильниках, рундуках, які стоять окремо від стелажів.

Діспенсери служать для того, щоб експонувати невеликі товари чи зразкі товарів. Існують також діспенсери для розміщення поліграфічної продукції (листівок, буклетів, брошур). Діспенсери представляють собою різні конструкції: панелі з кишенями, стойки, підвісні системи. Якщо вільного простіру в торговельному залі немає, то товар необхідно виділити серед інших на загальній полці. Для цього використовуються шелфтокери, шелфорганайзери, шелфстопери. Шелфтокери передбачені для виділення торговельного ряду товарів одного бренду. Шелфтокери кріпляться на торці полки стелажу чи прилавку. Шелфорганайзери дозволяють зримо виділити частину полки і організувати виставку товарів на ній. Шелфстопери частіше всього кріпляться перпендикулярно до полки у вигляді прапора чи панелі.

Також, підставки та цінники з логотипом можуть допомогти виділити товар.

Коли необхідно експонувати великі товари, наприклад, меблі або холодильники, то використовують подіуми.

В місці розташування товару повинна бути різноманітна поліграфічна продукція, яка розміщується на діспенсерах, а також інформаційних стойках. Найбільш важлива для покупця інформація про акції повинна кидатись в очі, для цього використовують стікери (наклейки), а також постери (плакати).

Біля кас краще всього розташовувати так звані «товари імпульсної покупки». Безпосередньо, POS / POP матеріали в прикасовій зоні служать для того, щоб привернути увагу до таких товарів. Це діспенсери, воблери, стікери (наклейки), лотки для здачі, коробки для чеків та світлові короби.


Комплексне рекламне оформлення АЗС

Комплексне рекламне оформлення АЗС включає в себе наступні елементи:

  • фриз на навіс,
  • стелу,
  • покажчики,
  • спрендери,
  • прапори,
  • обліцовку колон,
  • обліцовку операторської,
  • підшивку стелі навісу,
  • встановлення світильніків на стелі навісу.


Виставочні стенди

Виставочні стенди можуть бути оформленні різними способами в залежності від розмірів та конфігурації виставочної площі, а також від бюджету на оформлення.

Для маленької площі достатньо буде встановити мобільні виставочні стенди, вітрини з зразками продукції, плакати.

Для середньої та великої площин можливо використовувати весь комплекс засобів оформлення: мобільні виставочні стенди, вітрини з зразками продукції, плакати, підставки для буклетів, банери, лайтбокси, акрілайти, стели, подіуми.


Стели

Стела – окремостояча об`ємна конструкція, яка відрізняється невеликою займаємою площею при великій висоті.

Стели бувають з внутрішнім підсвічуванням, з зовнішнім підсвічуванням та без підсвічування.

Розлічають односторонні та двосторонні стели.

Висота стели може досягати 10 метрів і більше.

Частіше всього стели зустрічаються біля АЗС, автосервіса, автомобільних салонів, великих супермаркетів та торгівельних центрів.

Малогабаритні стели можуть бути стаціонарними та мобільними для використання в якості навігаційних і ідентифікаційних елементів на виставках, в торгівельних та розважальних центрах, аеропортах, вокзалах. 


Інформаційні стенди

Інформаційні стенди виготовляють з акрілу, ПВХ, алюмінієвої композитної панелі.

Інформаційні стенди можуть мати кишені з прозорого акрілу.

Розрізняють інформаційні стенди з рамочним профілем по периметру та без профілю.

Існують модифікації інформаційних стендів з алюмінієвим «клік»-профілем для швидкої зміни інформації.


Акрілайти

Акрілайти – вивіски з торцевим підсвічуванням. В алюмінієвий профіль акрілайту ставиться люмінесцентна лампа для підсвічування у торцеву частину акрілу. На акрілі зображення фрезерується і получаються заглиблення по зовнішньому контуру зображення. Зовнішній контур зображення світиться завдяки підсвічуванню люмінесцентної лампи.


Покажчики

Покажчики можуть бути з внутрішнім підсвічуванням, з зовнішнім підсвічуванням та без підсвічування.

Покажчики бувають односторонніми та двосторонніми. Односторонній покажчик прилягає впритулок до фасаду. Двосторонній покажчик монтується перпендикулярно до площини фасаду.

Частіше всього, в якості покажчиків виготовляють таблички.

Також, покажчиками можуть бути окремостоячі конструкції такі, як: стели, пілони, щити.


Таблички

Таблички виготовляються з акрілу, ПВХ, полікарбонату, алюмінієвої композитної панелі, алюмінія, латуні, нержавіючої сталі.

Існують наступні способи нанесення зображення на таблички:

  • плівкова аплікація,
  • повнокольоровий друк на самоклеющійся плівці,
  • метод друку «гравертон»,
  • метод друку «копіфото»,
  • прямий друк на матеріалі,
  • лазерне гравірування.

Також, зображення (літери, малюнки) може бути площинним.


Куточки покупця

Куточки покупця виготовляються з акрілу або ПВХ.

Куточки покупця мають кишені з прозорого акрілу.

Розрізняють куточки покупця з рамочним профілем по периметру та без профілю.


Виносні щити

Виносними щитами називають штендери. Штендер – напольна конструкція, яка встановлюється безпосередньо перед входом до місця продажу чи вказує напрямок до нього.


Рекламне оформлення автотранспорту

Рекламне оформлення автотранспорту здійснюється за допомогою плівкової аплікації чи повнокольорового друку.

Плівкова аплікація наноситься самоклеющімися плівками на поверхню автотранспорту.

Повнокольоровий друк здійснюється на cамоклеющійся плівці, яка, в свою чергу, наклеюється на поверхню автотранспорту.


Рекламне оформлення вітрин

Рекламне оформлення вітрин здійснюється за допомогою плівкової аплікації чи повнокольорового друку.

Плівкова аплікація наноситься самоклеющімися плівками на скло вітрини. Повнокольоровий друк здійснюється на самоклеющійся плівці, яка, в свою чергу, наклеюється на скло вітрини.


Фірмовий стиль

Фірмовий стиль вміщує в себе наступні елементи:

  • логотип,
  • товарний знак,
  • поліграфічну продукцію (візитка, бланк, папка, конверт, листівка, буклет, брошура, календар),
  • елементи зовнішньої та інтер`єрної реклами (вивіска, лайтбокс, табличка, стела, прапор, виносний щит, стенд, куточок покупця, акрілайт, банер, плакат),
  • пакувальну продукцію,
  • фірмовий одяг,
  • рекламно-сувенірну продукцію,
  • фірмову символіку,
  • дісконтні картки,
  • наклейки,
  • етікетки.

Ключовим елементом фірмового стилю являється логотип чи товарний знак.

Брендбук об`єднує всі елементи фірмового стилю в одне ціле.

Брендбук – керівництво к дії по вживанню всіх елементів фірмового стилю.

ТОВ "Трієнс" - "Лідер Року 2017" - "Національний Бізнес-Рейтинг".
ТОВ "Трієнс" - Кращий Виробник Зовнішньої Реклами 2014 року - "Українська Народна Премія".
сайт створений компанією создание сайтов